Gästblogg | Detaljer


It´s all in the details! Jag springer ofta på loppisar på jakt efter det där perfekta vintage fyndet, och även om jag inte hittar en designklassiker så kommer jag ofta hem med nån annorlunda detalj som sätter lite extra edge på inredningen eller stylingen.
Att handla vintage handlar inte bara om att fynda för mig utan också att kunna värna om både miljön och det historiska arvet, känslan av att plocka hem en gammal industipall som stått på nått lager och ge den nytt liv är speciell, och att sedan blanda med modern inredning gör det hela så mycket mera intressant.

Det här var mitt sista blogginlägg, vill du se mera av vad som inspirerar mig så är du varmt välkommen att besöka min blogg.

Stort tack till Pella och Marie för att jag fick gästblogga här på Hitta hem!



Tack Annie för dina fina inlägg och vi hoppas att vi får se mer av dig på Hitta Hem! Annies egen blogg hittar ni här

Foto och styling Annie Lindgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar